.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسائل آموزشی و فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز مازندران توسعه پیدا کند
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل آموزشی و فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز استان توسعه پیدا کند.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد صبح امروز در مراسم گردهمایی مربیان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد و آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اظهار کرد: فنی و حرفه ای مسؤولیت که داشت تا حدودی فاصله گرفته است.

وی با اعلام اینکه برای توسعه و پیشرفت نیروی انسانی باید در لابه لای خدمت نیروی انسانی در دستگاه دولتی فنی و حرفه‌ای را به عنوان بسته در نظر بگیریم، افزود: بخش دولتی و غیر دولتی باید همدیگر را کمک کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای موتور محرک اشتغال در جامعه است.

این مسؤول با اعلام اینکه برای تعیین کاربردی در فضای شهری مقداری اعتبار قائل شدیم، گفت: برای آموزشگاه‌ها هم باید اعتبارات قائل شود و نیاز به همکاری شهرداری‌ها است.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه تسهیلات مناسبی توسط بانک‌ها به فنی و حرفه‌ای باید اختصاص پیدا کند، ادامه داد: مجلس، نمایندگان، و مجمع نمایندگان حامی فنی و حرفه‌ای هستند و باید به کمک این مجموعه بیایند.

وی با اعلام اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید تعریف شده باشند، افزود: این آموزش‌ها با نیازهای جامعه مطابقت داشته باشد، در سطح استان برخی از آموزش‌ها باید تقویت شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به مبحث آمایش سرزمین شد و ادامه داد: نیازهای استان در این حوزه باید مشخص و پس از فنی و حرفه‌ای براساس طرح آمایش سرزمینی رشد کند.

یوسف‌نژاد گفت: مجلس کمک به فنی و حرفه‌ای را مدنظر خویش قرار می‌دهد و باید برای رفع مشکلات کمک کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.